Elton


har börjat sin inskolning på dagis!
Och han klarar sig alldeles fantastiskt än så länge.

Får se om det går lika bra för mig ikväll, då jag ska börja min inskolning på nya jobbet.
Spännande!

Men hur tänkte jag egentligen? Uppe på bena från 06.00 - 22.00.
Kommer vara schuuukt trött ikväll.

Har varit några uppochnervända veckor.
Min mamma, världens finaste bästa mamma, blev väldigt sjuk för ett tag sedan. Jag lämnade barnen med Matte och farmorn och farfarn, och åkte till Ösd med min syster för att finnas vid hennes sida. Blev åtta hemskt oroliga dagar, men nu är mammi nog på väg tillbaka!

Är så otroligt tacksam för allt. För att mamma lever och för att Mattias föräldrar kunde hjälpa oss här hemma.
Det finns inte ord.
Bara kärlek.


Bjuder till sist på lite sommarkänsla i höstrusket.
Lite vi gjorde i somras.

Tomtebo


Lunchvila i Fläse


Havet!


En heldag på Frösö Zoo med mormor och kusinerna








Gammlia


Hemma på gårn






Mesele

Kommentarer
Postat av: Yurika

Världens vackraste barn och du är den finaste mamma jag vet! Puss min vän

Postat av: Lolo

Bli ju bara ännu mer förälskad i dina pojkar. Underbart vackra

2008-10-06 @ 19:46:09
URL: http://insidemyheart.blogg.se/
Postat av: Linda

Men å så härliga bilder.

Man blir ju bara glad =)

2008-10-09 @ 15:39:22
URL: http://lin80.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Världens finaste små killar!!!

2008-10-13 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback