Haha! Shit, snart 32 år!



Och jag har en kul idé till det här inlägget.
Vet bara inte om jag törs.

Jag skriver på så får vi se hur det blir.



Det hänger iallafall ihop med Stornörden Mariannes härliga 30-årsgratulation för snart exakt två år sedan.
Den gick i stil med: "Faaan vi är tretti Schennipenni, men fortfarande jäääävligt snygga och läckra!!".


Det var bara det att kära Marianne inte hade träffat mig på rätt länge.
Och hon visste inte hur fel hon hade.
Om mig.

Jag var låååångt ifrån nån läcker trettioåring.






image208

Jenni den 11 mars 2006. Frukost på sängen.


Oh my god.

ALDRIG mer en kamera i mitt sovrum.




Kommentarer
Postat av: Yurika

Ursäkta men jag dog.. förlåt min fina vän..

Postat av: Lolo

har du hört låten, "vart tog dn söta lilla flickan vägen - ingen som vet, ingen som vet". Det var tyvärr den första tanken som slog mig då jag såg ditt foto. HA HA HA HA! Men EN sak ska du banne mig veta jennni. Du är en för jävla go och cool mamma! Kraaaam

2008-03-10 @ 23:53:51
URL: http://www.insidemyheart.blogg.se
Postat av: Jenni

Hahahaaa, jag bryter ihop varje gång jag ser den bilden!

2008-03-11 @ 09:43:05
Postat av: Lolo

GRATTIS PÅ DIN DAG! HA DET SUPER! KRAAAAAM

2008-03-11 @ 13:09:05
URL: http://www.insidemyheart.blogg.se
Postat av: Agnes

HAHAHAHAHAHAHA! Fy fan vad roligt! Jag älskar din humor och hela dig. Du är helt fantastisk!
Puss på fördelsedagen!

2008-03-11 @ 15:23:53
Postat av: Jenni

Jag älskar dig med!

2008-03-11 @ 16:15:40
Postat av: Agnes

Hej! Mitt i misären surfar jag in och tittar på bilden. Och den är så jävla rolig. Jag skrattar så jag får ont. Jag älskar den! Tack!

Puss och tack för att du finns.

2008-04-19 @ 23:05:56
Postat av: Jenni

Love you.
Saknar dig massor Agnes.

2008-04-26 @ 13:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback