Världens bästa barn



Det har gått hur bra som helst att flytta ihop pojkarna i samma rum.
Eddie verkar gilla sällskapet, och störs inte av Eltons surr. Han somnar ändå.
Dom lägger sig klockan sju och sen sover dom till halv sex.
Jag medger att det är liiiite väl tidigt att kliva upp, men det är helt klart värt det när dom lägger sig så tidigt.

Ed verkar ha kommit in i en mammaperiod, och jag måste erkänna att jag tycker att det är himla mysigt. Han är väldigt kramig, och blir alldeles sprallig av kärlek ibland. Det är som att hjärtat hans sitter i benen. Han studsar och springer och skrattar och ibland blir kramarna nästan smärtsamma.

Och Elton har hittat rösten.
Han babblar och babblar och babblar. Och gör salivbubblor och dreglar som ett vattenfall.
Guuud att små barn kan vara så slabbiga.

Och så har han hittat nyckeln till ätandet. Äntligen.
Det har VERKLIGEN varit en prövning för tålamodet att försöka mata honom med sked.
"Som att mata en vägg", brukar Mattias säga.





Kommentarer
Postat av: Jenni

Bah. Men vad trodde jag?
Att jag skulle komma undan med att berätta för er hur BRA allt går?

Jo tjena.
Elton fick hög feber igår, och vaknade och väckte storebror varje halvtimme(som blev jätteglad varje gång och trodde att det var morgon).
Så inatt fick han sova inne hos oss igen.
Stackars lillskiten är inte pigg alls.

Tur man har en barnläkare i sin telefonbok.
Det är ingen fara med Elton säger han.

2008-01-13 @ 13:00:05
Postat av: Agnes

Hej! Skickar en halsning fran en strand utanfor Krabi i Thailand som ar helt grym! Sa jakla skont att ligga och slappa i solen hela dagarna. Det har stallet ar forskonat fran turister och ar i stallet knokfullt av backpackers som klattrar pa bergen som finns har. Superfint!

Halsa alla! Manga kramar! (Horde forresten att du ringt pa mobilen, men jag minns inte vad du sa... jag kommer hem 22 januari. Ringer da!)

2008-01-16 @ 15:16:02
Postat av: Jenni

Satan vad härligt det låter gumman!
Ha det så skönt, bränn dig inte, pusssss

2008-01-17 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback