Det finns inga mirakel



men goda vänner.

Har fått hänga hos Veronica en stund på fm, och då går dagen lite fortare.

Elton passade på att visa sitt senaste trix: 
Han har lärt sig "krypa".
Ja, man kan inte riktigt kalla det för krypa, men framåt tar han sig.
Med en fotsula och ett knä i backen.
Det ser lite skojjigt ut, men funkar ju.




Eddie är på dagis igen, och jag blir alldeles  varm i hjärtat av hans snabba puss och glada hejdå-vinkning innan han springer in till leksakerna och kompisarna.
Min fina, snälla, modiga son.
Med dom vackraste vinterkinderna.

image204

image203

Och lillebror är fin ibland också.


Kommentarer
Postat av: Lola

Jag måste få gifta mig med en av dina söner, spelar ingen roll vem av de d blir, bara ge mig EN!
VÄRDLENS FINASTE

2008-02-19 @ 16:30:59
Postat av: Yurika

Ska vi ta en dejt på torsdag? jag är fri och saknar min vän...

Postat av: Jenni

Lolo: Hahaha, du är bara för söt! Och jag har tänkt fråga flera gånger; hur blev naglarna??? Ska man skaffa?

Kika-sweetie: Ska på NUS vid halv tio på torsdag, men efter lunch är jag ledig. Let´s hang!

2008-02-20 @ 08:54:35
Postat av: Lola

Naglarna blev bra, men måste säga att jag har haft bättre, men helt klart värt att prova, man känner sig sååååå sexig, o kan ha massa lekar med sina naglar som tom ens partner kan njuta av. Tihi

2008-02-20 @ 13:23:17
Postat av: Jenni

Haha!
Då ska jag önska mig i present..
=)

2008-02-20 @ 13:25:59
Postat av: Lola

va gla jag blir att se att du har lagt till mig i dina kontakter. Nu kan jag sova gott om nätterna. P.S bestäm datum när mitt bröllop ska äga rum med ett av dina barn, (men gufter mig gärna med bägge) It´s up to you babygirl. D.S

2008-02-26 @ 15:31:59
URL: http://www.insidemyheart.blogg.se
Postat av: Agnes

Hur mår du? Hur är det med familjen?
Jag jobabr på. Det ä RIKTIGT roligt. Smolket i bägaren är väl att jag jobbar varannan helg. Men det fubkar.
Saknar dig!
Puss.

2008-02-27 @ 10:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback