På väg mot Jämtland

26019-115

Eddie får känna på ratten efter ett blöjbyte i framsätet.

Helgen tillbringades hemma hos mormor och morfar, och Eddies alla småkusiner. Vi blev bortskämda med mat, bastubad och barnpassning av både stora och små. Massa myspys.
Morfar har lärt Eddie att "titta", så nu vill han bli buren överallt och peka och känna på saker.
Än är hans eget ordförråd inte så stort (det mesta låter "didda" eller "dadda"), men han begriper mycket av vad man säger till honom.
Inte "nej" dock...

Vi hann även med att träffa lilla Malmö-familjen!
Så himla kul!
Lilla Sara lade såklart beslag på Matte hela kvällen; "Titta här Mattias! Titta här!"
Alla småflickor blir som tokiga i honom.
Men han är min.
Och jag hade svårt att sluta titta på hennes färska lillebror.

Välkommen till världen Malte.

V?lkommen Malte

Tänk att vi också ska ha en sån här liten igen.
Om bara några månader.

Jaysus.



Kommentarer
Postat av: Yurika

JISSES vilken snygg morsa Eddie killen har! :)/ Yurika & Alva

Postat av: Jenni

Haha, bara på vissa utvalda bilder, vännen. Men det vet du ju. =)

2007-03-07 @ 18:26:49
Postat av: Karro

Hejsan! du är ju hur fin som helst i mörkt hår :-) vilken snygging!!!! kram på er..pussa Eddie och ge även brorsan å magen en puss

Karro

2007-03-07 @ 19:59:31
Postat av: Yurika

Äsch du är alltid fin,håller med att du passar himla bra i mörk hår! Idag har jag förskaffat mig en ny digitalkamera,en fin brun liten sak som jag lovar ta mkt kort med..kanske en och annan på mig i min risiga hår..blä :(

2007-03-07 @ 20:11:01
URL: http://yurika.blogg.se
Postat av: Anna

Åh, varför ska vi bo så långt ifrån varandra... Vi toklängtar efter att träffa er igen.
Kram

2007-03-07 @ 21:23:03
Postat av: Jenni

Tack Karro, det värmer verkligen. Hoppas du haft en skön helg i fjällen, kram!

2007-03-09 @ 17:43:03
Postat av: Jenni

Yurika - du är ju en riktig puma, med sånt där filmstjärnehår som kom inte här och klaga... hehe!

Och Annapanna - Malmö? Umeå? Vad hände? =)

2007-03-09 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback