Och andra dagar vill man bara stoppa tiden

Det gör ont i hjärtat av kärleken när han lägger sina små tjocka armar om min hals och kramar mig sådär hårt hårt med mjuka kinden. Och när hans ansikte spricker upp i det största leendet när Mattias kommer hem på lunchen. Och när han vinkar frenetiskt med hela armen när pappa far iväg igen på sin cykel.
Och när han pekar med ett lätt böjt pekfinger på allt spännande runtomkring, och säger "dedda". Och när han piper av glädje och jagar våra katter i rasande fart genom lilla huset. Och när han djupt koncentrerad sitter tyst för sig själv i sitt röda tält och leker med en liten träkloss.

Han är det vackraste jag vet, och jag älskar honom så svindlande mycket.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja inte kan det vara lätt att ha världens snyggaste lilla kille runtomsig varje dag. Så kul o träffa er idag!!!! Kram kram kram

Postat av: Jenni

Och världens snyggaste kompis som kommer och hälsar på ibland... Ses på söndag då! Kram

2007-03-23 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback