Livskris?

Sitter och bläddrar på nätupplagorna av min gamla hemstads lokaltidningar och kollar om någon jag kände har fått barn. Orkade bara kolla igenom de två senaste månaderna, och resultatet kan väl betraktas som  ...   knapert.

Hittade Skåne-familjen (men det visste jag ju redan), och nån gammal gymnasieföreningskille som skaffat back-slick och fru. Och barn.
Och en före detta (?) punkare med världens sötaste tjej och bebis! Dom var så fina.



Undrar vad alla andra gör medan jag sitter här och funderar på om Sixten är ett coolt eller fult namn?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sixten är ett asfult namn! Det är helt normalt att kolla in nyfödda på op.se, är själv där och tittar i princip dagligen. Tycker det är för jäkligt när föräldrarna fegar och bara sätter in ett foto på barnet, det är ju föräldrarna som är intressanta. Man vill ju se vem som blivit, ful / snygg / tunnhårig / fet etc.

Hoppas att ni mår bra!
Kram Elsa

2007-03-29 @ 13:39:56
Postat av: Åsa

Sixten är ett coolt namn!

2007-03-30 @ 12:34:44
Postat av: Susanne

Klart man kollar nyfödda-bilderna. Är inne och kollar tvångsmässigt flera gånger i veckan. Och blir lika sur varje gång jag inte känner nån, blir dock ännu surare om folk inte har blivit fula - det är ju därför man kollar. Medan du funderar på om Sixten är ett bra namn (jag tycker nog att det är det) har jag blivit sjukt nostalgisk och plockade fram tvärflöjten. Tordes dock bara använda den som luft-flöjt för mina grannar vet inte om min mörka hemlighet än... Men tvärflöjt är ett väldigt coolt instrument. Det tänker jag stå för. Absolut. Ta hand om dig gumman.

2007-04-02 @ 14:56:04
Postat av: Yurika

jag röstar på sixten! fast Ebot är finare... :)

Postat av: Jenni

Hahaha!! Fan vad härliga ni är! Blir det någon hemvändning för Östersundarna i sommar? Vi har väl tänkt åka dit en sväng, beroende på vilket slags barn vi får. Men det blir nog först i slutet av sommaren.
Puss och kram på er babes!!

2007-04-03 @ 11:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback