Jaha.

Inte idag heller.
Idag som var dagen D. Den fjortonde juni skulle vi få träffa vårt efterlängtade barn.
Men icket.

Jag har med andra ord gått över tiden.


Så nu ger jag upp alla förlossningsframkallande försök. Nu tänker jag ligga på rygg sidan ända fram tills det är dags att åka in.

Och inte göra som idag.

Jag har dammsugit, tvättat och själv hängt tre maskiner tvätt (varav två lakanstvättar, pust), lagat lunch och middag, gått på promenad, planterat blommor, sopat uteplatsen, bäddat om sängar för tre personer och envisats med att handdiska flera gånger (trots att vi har en alldeles förträfflig diskmaskin). Jag har toppat detta skandalösa beteende med att vräka i mig lakrits, och ytterligare nån kopp hallonbladste.
Jag hade även för avsikt att förföra Mattias ikväll, men det känns inte aktuellt längre med tanke på hur kroppen känns.

Jag har ont överallt.

Utom i magen.



Baaaaahhh.

Kommentarer
Postat av: Yurika

Vi kan försöka ses så fort jag är ledig.. förutsatt att ingen bebis har kommit! =9
Håller tummarna! Kram!

Postat av: Åsa

Men vad! Trodde att det kanske var dags i onsdag.. Den där lilla människan har nog förstått att den är efterlängtad av så många, så den vill dra ut på det in i det längsta..

2007-06-15 @ 17:30:05
Postat av: Jenni

BM sa att fint folk kommer sent. Då kändes det lite bättre. =)

2007-06-15 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback