Pyjamasparty

En sån där skön söndag då man kryper i pyjamasen på morgonen, och kravlar ur den först när man går och lägger sig igen. Helt underbart.

Har haft en mycket härlig helg överhuvudtaget.
 
Lagat MASSOR med mat och fryst in åt Edvard.
Lagat MASSOR med mat och fryst in åt mig och Matte.
Badat lååånga oljebad och läst bok.
Blivit sanslöst bortskämd av Mattias med två ljuvliga sovmornar och fotmassage varje kväll.
Haft både chips- och fruktfrossa, och ÄNTLIGEN kommit igång på allvar med Ed's rum.
Vi har slipat och spacklat väggar hela dagen.
Jag är riktigt duktig på att spackla faktiskt.
Mycket tack vare Bygglov på fyran. Vilka tips! Och vilka barnrum de gjorde!
Tackar även mamma som såg programmet och insisterade på att få köpa Vynil-myrorna åt oss - jag har redan beställt dom! Det kommer bli så fint mot dom gröna väggarna!

Annars så...Lill-korven (det är Eddie) börjar få mer och mer kontroll över sin lilla runda kropp, och det är så underbart att se hans lycka när han tumlar runt i sängen och soffan. Vilken glädje att upptäcka att armar och ben äntligen gör som man vill!



Ibland gör det ont av kärlek när jag tittar på honom.

Kommentarer
Postat av: O L G A

Du verkar ha riktiga toppendagar, Jenni! Fotmassage - vilken lyx!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback