Vart tog tiden vägen?

Det blir nog tyvärr längre mellan inläggen framöver. Jag hinner  i n g e n t i n g  för tillfället.
Matte har börjat jobba igen.  Så nu är den här, vardagen med två små barn.

Skulle envisas med att bädda sängen imorse.
Det var ett tag sen.
Hörde en duns och sen tystnad och sen vrål från köket.
Edvard slog upp munnen mot kökspallen.
Det kom blod ur Edvard.
Mycket blod.
Det kom skrik ur Elton samtidigt.
Mycket skrik.

Paniken var nära.
Men då kom Sara och hennes som Adam.
Fina fina Sara.

Tack för idag.


Nu blir det gröt till middag för oss, och lite nya bilder för er.

26019-157

26019-158






Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Hej på er
oj oj vilken morgon du hade,bra att det fixade sig i allafall, ååååååvilka killar ni har så fina så fina längtar jättemycket efter dom,dröjer väl inte så många veckor innan vi kommer, kramar till er alla från oss

2007-08-31 @ 19:27:40
Postat av: Rosvikstjejen

Urk vad jobbigt!'
Stackars lilla E och mini E.
Stackars dig!
Iaf så är bilderna helt bedårande.
Ha det gott kram från kista

Postat av: Mia

Hejsan! Kikar in lite via familjeliv och vilken söööt kille men underbart långa ögonfransar :-) Trevlig sida, kanske att man tittar in igen snart. Ha det så bra.

2007-09-01 @ 14:12:43
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se
Postat av: Jenni

Farmor och farfar:
Vi längtar efter er också!
Har gått och blivit förkylda igen. Och är inne på den sista burken lingonsylt...
Rosvikstjejen:
Jag är inne och kollar på din sida emellanåt, men har inte kunnat lämna nån kommentar där eftersom jag inte förstår hur man gör... Kul att höra från dig!
Kram kram
Mia: Ska genast spana in dig.
=)

2007-09-02 @ 18:57:18
Postat av: Mia

Hejsan igen! Har nu haft tid att läsa in mig här på sidan. Är du från Umeå eller? Jätte mysiga bilder och vilka sööööta barn samt kissar ni har :O) Har skickat ett meddelande på familjeliv om du vill återgälda besöket på min sida. Adjöken!

2007-09-03 @ 07:49:17
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se
Postat av: Rosvikstjejen

Tjingeling! Du svara antingen som anonym eller bloggare. Det är bara att prova sig fram. Inte lätt med alla dessa olika sätt. Kram till alla i familjen

2007-09-03 @ 17:50:21
URL: http://minsidafnos.blogspot.com
Postat av: Mia

Halloj igen!
Tack för gratulationen, känner mig inte äldre än 15!
Jag är ursprungligen från Vindeln, det är hemma för mig. Ja visst är det vackert, kan inte se mig mätt på älven.Det har varit skönt att bo någon annan stans men nu känns det jätte bra att komma hem igen. Östersund? Jag har halva min släkt där. Mormor och morbror har bott nära travbanan och min moster bor i Kläppe.
Ha en riktigt bra dag.

2007-09-04 @ 10:04:04
URL: http://www.miasdagar.webblogg.se
Postat av: IdaaaaB

Tjena harlåååå
från leksand! Himla trevligt här du
=)
Ja har en länk som du bara måste kolla in...du kommer att dööööö
www.endofworld.net
ringer snart
pusselipuss

2007-09-09 @ 22:41:27
Postat av: Jenni

Så jävla fult.
Du, nätet är paj på nåt vis, så jag kan inte komma fram till dig. Har provat ringa åtta gånger.
Försöker snart igen. Love you hun, pusss å stooooor kram

2007-09-11 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback