Upp och ner

Matte åkte iväg till ByggMax och köpte tak idag, så nu är han ute och river det gamla.
Dom båda små killarna sover.

Lugnet efter stormen.
Har haft en smått kaotisk kväll.
Elton är lite kass i magen. Har badat med honom två gånger idag för att få bort - vi nöjer oss med att kalla det - kladd.
Och tio minuter efter det andra badet kaskadspydde han på både sig själv och sin kära mor.
I soffan.

Det kom tårar.
Ibland vill jag bara säga upp mig.

Men nu ligger han så ljuvligt stilla och är vacker bredvid mig.
Älskar honom.
Lilla barnet mitt.


Och storebror är så himla fin och duktig.
Nu äter han själv med sked.
Och säger en massa fina ord som:

Stortå.
Arnold.
Mamma. Jodå, det kom tillslut!

Jag blir alldeles varm i kroppen när han säger Hej då.




Här är några bilder på mina killar från när vi var i Stensjön.

image154

image155

Kommentarer
Postat av: Agnes

Stort grattis till stålarsarna!!! Men vad synd med Saffe när han äntligtn hittat hem...
Jag ska flytta i helgen. Till lilla ettan, men den är himla mysig så det känns bra. I dag kom två fina snubbar fårn Röda Korset och hämtade min soffa som jag inte ska ha kvar. Jag fick två kaffebiljetter på Kupan som tack. Finfint.
Kär är jag än... oj vilken fin kille Arvid är. Pusspåer!

2007-08-10 @ 18:16:36
Postat av: P

Hej, hittade hit via famljeliv.se. Grattis till bebisen, våran kom på julafton så han är snart 8 månader!! Tiden går fort va eller hur;)
Ha det bra!!!

Postat av: Jenni

Men du flyttar kanske snart till radhus Agnes...?
Saknar dig som fan gumman, ringer till helgen, puss!

2007-08-16 @ 12:25:35
Postat av: Charlotte

Hej hej där!! Trodde jag svarat på ditt sms... men det hade jag visst inte. Ok... då förstår jag varför jag inte hörde av dig. Hoppas resan hem gick bra o att ni mår bra allihopa. //Charlotte

2007-08-16 @ 18:31:28
Postat av: Jenni

Challe!
Vi är tillbaks i Ume och softar. Nästa veckan är den sista tillsammans, sen börjar Matte jobba igen. Snyft! Fattar inte hur det ska gå här hemma utan honom.
Alla säger att jag borde testa att vara själv med kidsen några gånger innan han försvinner, men jag tror mer på hårdrocksalternativet med en chockstart...
Hur går det med jobbet, tog du nåt snack med arbetsgivaren?
Pusssssss på dig snygging!

2007-08-18 @ 12:40:48
Postat av: Agnes

Hallå!!
Inget radhus än, men väl en himla mysig etta. Vi måste prata snart. Jag saknar er. Pussar

2007-08-20 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback