Höst-rött hår igen.

Det blir liksom alltid så. Knallrött när sommaren är på väg bort.

26019-79

Idag har jag och Edison varit ner på stan med två andra snygga morsor och deras vackra barn. Kollat in Lilla Mirakel och Polarn. Men eftersom vi är i byta-kamrem-och-husflyttar-stadiet så fick lillprinsen bara lite strumpor.

Usch vad fattigt det lät. Så illa är det inte. Mycket tack vare mammi och pappi för deras ekonomiska bidrag. Utan er hade det inte gått att skaffa bil, tusen tusen tack för all hjälp! Vi har även införskaffat en ny bilbarnstol för slanten. Den verkar vara bekväm. Ed somnar då alltid i den.

Ikväll ska jag och Matte fira att han kommer jobba fyradagarsvecka framöver! Han ska ta ut en pappadag på fredagar, så nu ska jag anmäla mig till bemanningen, och gå in och jobba lite extra.

Kul.

Är både uppriktig och ironisk när jag säger det. Känns märkligt att gå tillbaks till jobbet efter så lång tid. Men, hey, jag trivdes ju där innan!

Det blir nog bra.




Kommentarer
Postat av: Vackra mamma 1

Vilken underbar fin bild på er 2 sötisar! vill ses! fortast möjligast! / Yurika

2006-09-16 @ 23:05:34
Postat av: Jenni

Men ska vi inte ta en tur på måndag då?? Så himla skönt med höstpromenader, underbar luft just nu. Pussss

2006-09-17 @ 10:17:28
Postat av: Yurika

absofuckinglutely! =)

Vilkem tid ska vi ses? eller,du..i call you babe!

2006-09-17 @ 10:52:16
Postat av: Jenni

Hehe! Då hörs vi imorgon förmiddag då babe! Jag messar S oxå.

2006-09-17 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback