Han växer så det knakar

26019-83
Och äntligen kan han ha dom rosa byxorna som jag köpte redan när han låg i min mage. Så snygg!
Måste erkänna att Eddie har betydligt bättre kläder och stil än sin mamma.
Min garderob består av ett urtvättat urval fula tischor och tre-fyra par jeans. Och så en massa gammal skit som jag aldrig använder. Har börjat skänka bort till höger och vänster, men ser fram emot att få slänga massor när vi börjar sortera inför flytten.

Längtar! Att tiden kan gå så långsamt.

Drar till IKEA på fredag med min älskling för att provsitta lite soffor och sno idéer till barnrummet som vi äntligen ska få göra iordning.
Just nu sover jag och Matte lite på undantag i gästrummet.
Vi resignerade inför vår överman (Edvard) och flyttade ut  så han fick sovrummet för sig själv.

Edison har börjat med en hel del nya trick nu. Han sitter själv långa stunder! Men helst på mjuka underlag eftersom han förr eller senare alltid tappar balansen. Och så har han börjat begripa hur man dricker ur glas. Fortfarande väldigt kladdigt, men ändå.

Och så:
26019-82

TVÅ TÄNDER!

Kommentarer
Postat av: Morbror Kjelle

Hej Jenni!
Verkar vara en glad liten skit!
Hälsa mamma,pappa och dom andra!
Hälsning från Stockholm
Morbror Kjelle

2006-09-25 @ 19:31:12
Postat av: Jenni

Morbror Kjelle!
Vad kul att du också har hittat hit!
Det är väl mamma som har skvallrat förstås, gud vet vilka knäppgökar som har fått den här adressen. Måste kanske börja censurera mina inlägg snart.. hehe!
Hoppas att allt är bra med er allihop, skulle vara riktigt roligt att träffas hela lilla släkten någon gång. Det var ju ett tag sen vi sågs.
Hälsa familjen, och ha det så bra!

2006-09-25 @ 20:29:34
Postat av: Charlotte

Jag tycker det känns som jag nyss var hos er, o titta vad stooor lillen blitt!!! Lääängtar så mycket efter er nu. Men snart syns vi. puss och kram

2006-09-26 @ 09:32:31
Postat av: Jenni

Längtar efter dig också. Massor. Och nu kan du nog våga dig på att mata lillen. Nu när han äter gröt. ;) Pusssss

2006-09-26 @ 10:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback