Han sover - äntligen "mammaledig"

Puh vilken låååång dag. Matte fick baka en liten kula snus åt mig innan han gick på träningen.
Det var det enda alternativet till att springa iväg efter cigaretter.
Måttet på hur jobbig dagen har varit kan mätas i hur stark tobakslängtan man har på kvällen.
Och nu sitter jag som sagt här med en rinnande lössnus under läppen.
Och mår lite illa faktiskt.
Ingen härdad snusare jag.

Min käre karl har även ordnat öronproppar av den större kalibern till mig. Small funkar inte längre. Skorven håller mig vaken på nätterna trots gult skum i öronen.

På begäran från Agnes - STORT JÄVLA GRATTIS TILL NYA JOBBET DARLING - kommer även lite nya bilder:

26019-77

Glad Ed chillar i sängen.

26019-78

Hans lilla tand!

Nu ska jag bänka mig framför tv:n. Från koja till slott.
Men först spotta ut äcklig snus.

Puss å kram från trött Jenni.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack pussisar! Men Jenni... rinnande snus under läppen. Men jag tror du är lika snygg ändå. Love you!

2006-09-13 @ 08:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback