Coola killar

26019-75

Eddie stoltserar i sina "gå-till-banken-kläder". Finskjorta och rockersjeans.
Att det kan vara så kul att sätta på ett barn kläder. Det trodde jag inte.
Jag kan inte ha lekt tillräckligt med dockor när jag var liten.

Nu börjar han att utveckla lite personlighet också.
Eller är det vilja det kallas?
Voj voj vilka vredesutbrott han kan få.
Men däremellan är han en glad liten skit.

Han vaknar alltid med det största leendet.
Och det botar snabbt mitt usla morgonhumör.

Och så är han ju som gjord för att pussa på.

26019-76



Kommentarer
Postat av: Lisa

himla söt bild där på hans fot!!

Postat av: LoX

Nu hittade jag till dig. :-)

Vilka gosiga tår! Fantastisk bild.

2006-09-09 @ 10:28:15
URL: http://lo.blogg.se
Postat av: Jenni

Tänk att dom där små snart kommer att skavsår och blånaglar från typ fotbollsskorna. Helt obergipligt. =)

2006-09-11 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback