Sjuk igen!

Det är Yurika och Ida BM:s fel.
Vi skrattade så maniskt mycket i onsdags att mina luftrör helt har pajjat. Mitt alterego Bengt Magnusson är tillbaka, och jag hostar såna där gröna kluttar som smakar    ...   ja  ...  grönt.
Urk.
Men det är det värt för så roligt har jag inte haft på länge!

En hel del klassiska one-liners skapades den kvällen. Och mackor kan ha personlighet.
Vi träffade en leende ostfralla på Busstationen.

BM har bestämt att hon vill göra en dokumentär om våran lilla familj.
Voj voj. Jag är lite rädd.



Men slutligen:

VÄLKOMMEN TILLBAKA CHALLE!!!


Kommentarer
Postat av: Stora-Syster

Är det grönt så kan det vara luftrörskatarr, alltså en bakterie. Gör ett besök hos herr eller fru doktor...
Krya på dig!
Kram/Stora-syster!

2006-10-07 @ 23:56:01
Postat av: Jenni

Hej Z!

Oj, det låter ju inte så mysigt.. Avvaktar ett par dagar till, men sen kanske jag måste iväg till vårdcentralen. Den är seg den här förkylningen.

Hur är det med dig och lill-familjen då? John, Poppo, Leobus och Prinsessan? Några önskelistor färdiga än?

Hälsa alla, och krama varandra //Jenni

2006-10-08 @ 17:11:16
Postat av: Stora-Syster

Jo rå´...
Vi är friska & aktiva, de ä mucket nu!

Önskelistor, det kan jag väl ordna...
Det tycker småbusarna bara är kul att göra, så dessa kommer på din mejl om nån dag.

Kram/Z, ALLA hälsar till er ALLA!

2006-10-10 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback