Enmiljonsexhundrafyrtiotusenkronor...

... låg budgivningen på när vi drog oss ur. Men Matte gjorde ett bra jobb som budare! Du är bäst älskling!Han klämde till med trettiotusen på en gång, när dom andra låg och fjösade med tiotusingar. Men vi tordes inte gå högre utan ett lånelöfte från banken. Och det ska vi få imorgon.
Så se upp nu hus-sugna Umebor!
Nu blir vi farliga.

Annars?

Bakar och fixar inför lördagen. Det är min STORA dag då. Jag lämnar tjugotalet och blir TRETTIOÅRING. Usel planering att vara absolut höggravid denna dag (ingen sponk överhuvudtaget, suck) så det blir nog mer som ett barnkalas. Challe (jag längtar efter dig) ska hjälpa till med att sätta upp ballonger och serpentiner. Jag ska ligga i soffan och äta vindruvor.
För dom är vätskedrivande.
Jag börjar se ut som en ballong själv nu.

Förresten så har jag redan fått tjuvkika på presenten jag får av Matte. Vill ni också se?

Okej då.




Det här är Sören. Han flyttar in hos oss i slutet av april.

.


Jag längtar efter honom också!

Kommentarer
Postat av: Toker

Vilken söt sak :)

Postat av: Åke

Hejsan tjejen,

Undrar lite om jag åxå kan få svänga förbi någon gång under helgen träffa dig och dom andra tokarna?

2006-03-08 @ 08:47:55
Postat av: Jenni

ÅKE!!! Vad kul!! Självklart! Anytime darling =)

2006-03-08 @ 09:40:23
Postat av: Gunnnel

åååååååååå vilken liten sötnos,blir kul att få träffa honom. Längtar att få komma och ge dig vår present. Jätte många kramar från oss. Syns snart

2006-03-08 @ 11:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback