Pölsfrossa med farmor

Idag har vi varit och spanat in förlossningslokalerna tillsammans med fem andra blivande föräldrapar. Jag tordes ställa en hel del töntiga frågor (mkt stolt över mitt eget mod), och detta belönades med en härlig fest i pölsa å pärer hemma hos Astrid. Sen kaffe å småkrusa.
Jag har en helt sanslös halsbränna nu.

Jag har även hjälpt (?) min gode vän Åsa att plugga idag. Ja, vad gör man inte för att få dagarna att gå?

Igår kväll när vi lade oss hände nåt alldeles knasigt i magen. Som små muskelryckningar ungefär. Med ganska täta intervaller.
Jag tror att Grodan hade fått hicka.
Hahaha! Stackars liten.

Jag längtar efter lillskiten.

Efter vetenskapliga efterforskningar (frågeformulär på nätet) utförda av Stina och Agnes i Stockholm vet vi nu med 56 procents sannolikhet att det är en   ....    flicka. Tack för en underbar helg förresten darlings!! Saknar er redan. Puss puss







Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden går så fort. En vecka sedan du var här. Det var så kul att du kom! Saknar dig vännen. Vi bor alldeles för långt ifrån varandra.Pusss

2006-02-26 @ 02:07:02
Postat av: Stina

Hm,ja det var ju alltså jag Stina som skrev det där ovan nyss. Fast jag misstänker att du fattade det. Får skylla på att jag är på jobbet och är ganska seg i huvudet vid den här tiden...

2006-02-26 @ 02:11:48
Postat av: Jenni

Å jag saknar dig med!! Puss mitt hjärta

2006-02-26 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback