Den första november

flyttar vi!

Wow.
Det känns hur bra som helst!

Inget ont om ghettot vi bor i nu, vi har trivts jättebra här, men jag vill inte att min son växer upp på betongdagis och asfalterade skolgårdar.

Nu flyttar vi närmre pulkbackar och grönområden, men ändå inne i stan, mitt bland en massa människor. Och vi kan fortfarande ha råd att leva. Litegrann iallafall.

Och Matte får ett litet garage att stoppa sina verktyg i.
Och jag ett eget litet hem att finslipa och göra iordning.
Och Eddie får en liten gräsplätt där det tillochmed ryms en liten uppblåsbar pool.

Men nu vaknar lille mannen. Matte är och tränar. Måste sluta.


26019-72

Fy fan vad han är fin!





Kommentarer
Postat av: Yurika

Jenny! du kommer inte tro detta men jag har uppdaterat min blogg nu! det är sant!

Postat av: Agnes

Skjut mig. Alltså va fan är det för fel på folk??? Rökt har jag gjort, och i går blav jag full på en öl och två glas vin. Jag håller sakterliga på att förvandlas till en förrökt tetratant... shit.

Ni har det bra ni som ska flytta till radhus har kombi och tre katter... och världens sötaste Eddie. Pussa honom från mig!

2006-08-19 @ 14:42:56
Postat av: Agnes

Oj. Vad förvirrat. Ingen är förvånad.

2006-08-19 @ 15:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback