Nu kommer det lite läskiga ord igen ..

.. så sluta läsa om du är känslig.

Min slempropp håller på att lossna.
Slemproppen täpper igen ingången till livmodertappen, men nu har den luckrats upp så mycket att proppen håller på att släppa. Till min stora glädje är den inte grön (som jag läst att den kan vara), utan ofärgad till lite svagt rosa (och rosa är ju fint).
Igår hade jag så ont i magen att jag trodde jag höll på att gå av på mitten (förvärkar?), men det hjälpte att duscha med varmt vatten och sen gå och lägga sig. Idag mår jag prima igen.
Ska det vara så här?

Jag har också haft mitt första samtal med Förlossningsavdelningen. Jo minsann.
Det handlade mest om flytningar och konsistenser på dessa.
Det förväntas visst att man ska tala helt ogenerat om sånt medan man strosar runt på ÖoB och letar badbalja till Grodan. (Tack för tipset Frida, vi köpte en för 24 kronor!)

Nåja, nu kom systeryster och vi ska ta en tur på stan och sen hem till hennes nya fina hus!

Pussss på er

Kommentarer
Postat av: Frida

Kanon att ni hittade en på ÖB..:)

vilken diamant skutten är, helt galet söt.

hoppas ni mår bra..:)

Kramar

2006-04-12 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback