130 foton om dagen ...

... så här kommer ett litet urval.

Men första av allt. Jag har mjölk!!!

Saliga glädje!

Barnmorskan på BB Hemvård måste haft magiska fingrar, för bara hon petade på tutten så kom en droppe vit härlig mjölk.

Men glädjen blev kortvarig. Nu är brösten så svullna att Skorven inte får tag om dem. Så jag kan ändå inte amma honom ordentligt. Dessutom blir han inte nöjd med det lilla han ändå får ut, så vi kör på med Semper efter varje smärtsam ammningssession.

VARFÖR är det ingen som berättar vilket rent jävla helvete det är att börja amma?

Mina bröstvårtor är mina värsta fiender just nu, men jag måste ändå gulla med dem som två små bejbisar. Jag längtar några veckor framåt i tiden, då vi fått fason på det här med matningen.

Det är tur att han är så jäkla söt vår son.

Som förresten har fått sig ett namn nu.

Det här är:


26019-29

Edvard Tore

Munnen

Sötmunnen.

Vagnen

Premiärturen med vagnen.

Premiärturen

Noga inpackad. Man tar vad man har, så han fick strumpor som vantar.

April

Hemma igen.



Han är fortfarande lite gul, men blir långsamt bättre.

Nu väntar vi bara på att mor- och farföräldrarna ska komma och hälsa på!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men vilken snygging han är... Jag o mamma sitter här och beundrar underverket. Kram vännen/erna

2006-04-14 @ 18:20:49
Postat av: stina

Edvard Tore. Perfekt. Han är fantastisk.
Puss på er.

2006-04-15 @ 00:24:38
Postat av: Åke

Ja ni har lyckats bra fint namn åxå /Kram

2006-04-16 @ 14:17:50
Postat av: Susi

Edvard är en sötnos - och ni är fantastiska alla tre! Grattis åter igen. massor av kramar från Susanne

2006-04-25 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback