Mindre larvig Jenni

Matte är tillbaka, äntligen!! Utan blåtiror och trasiga knogar, vilken bonus. Dom kom hem med en bronsmedalj - kul!

Vi har bara slappat och kollat lite på Forden idag. Problemet är lokaliserat, det behövs (nog) bara bytas några packningar för att den ska gå som en klocka.

Nu har jag känt att Grodan har rört sig! Vilken märklig känsla. Det går inte att föreställa sig, och inte att beskriva heller. Men gud så underbart!
Annars växer magen i långsam takt, har börjat vänja mig vid den nu. Det är en liten omställning det där. Hela livet har man gått runt och försökt få kulmagen att se så liten som möjligt ut, och plötsligt så behöver man inte det.

Vill passa på att tacka Lena för att hon igår introducerade mig för tjärtabletter. Jag visste inte att dom var SÅ goda. Och så finns dom inte överallt. Nej nej, man måste LETA. Fick gå ända till OK och handla.
Fem askar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback