Arbets-koma

Med risk för att låta fantasi-lös:

Trött.

Mkt trött.

Men nu beror det nog på att jag jobbat mkt. På olika ställen. Vilket är spännande och roligt, men lite stressigt och nervöst också. Jobbigt när man inte ens vet hur kaffet bryggs... Det är mycket att lära sig, många nya människor (alla namn!) och olika rutiner överallt. Blir nästan lite svårt att hålla isär avdelningar, personal, händelser och dagar.  Men så här är det ju alltid i början.

Gulla med katterna och glo på tv är allt jag pallar ikväll. Helt slut i huvet.

Några fingrar whiskey skulle sitta fint... men det får ju dröja ett halvår eller två. Suck.




Kommentarer
Postat av: LB -there can be only one...

vad? Har du bytt jobb? Är det resultatet av nya avtal? Stumpan, ta det lungt och vila mycket, så gör jag i egenskap av äldsta vän (!!!!!!-alltså inte att jag är supergammal, utan att jag känt dig längst..tror jag)uppoffringen och suger i mig spriten för din räkning.Puss älskling! // L

2005-10-05 @ 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback