Knubbsälen jag

Nu så! Nu har vi köpt oss en digitalkamera! Matte smyger runt som en paparazzi i lägenheten och det blixtrar till när man minst anar det. Tydligen så är det väldigt viktigt att dokumentera när jag till exempel står och diskar... Men det som är riktigt förvånande är hur fort det gick för min söta man att förvandlas till Bingo Rimér! Jag tvingas ideligen radera kort på mig själv när jag duschar/badar. Argument som "jag ska bara ta på magen!" har jag redan genomskådat. Hittar bilder på mig själv: händer som försöker skyla nakna bröst och sånt, vilket i sig inte är helt fel, men som är tagna med nåt slags bistert social-realism-filter. Och med BLIXT. Föga smickrande med andra ord.

Fast jag är inte ett dugg bättre själv. Jag har flera långa filmsekvenser på min härlis. Men han är ju skitsnygg så det är en helt annan sak.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback