Eeeh... hej igen!

Jag liksom viskar, för efter den här tre månader långa tystnaden finns det väl ingen kvar som läser...

Men shit vad tiden går fort! Varje gång jag tror mig ha en stund över så kommer det något emellan, och sen så är det jag höll på med innan helt bortglömt. Och det tar KATASTROFALT lång tid att ladda upp bilder till bloggen, vilket har omöjliggjort nya inlägg.

But here goes!
Lite bilder från sommaren - som var helt fantastisk!
Hann träffa massa fina vänner och familjerna, gå på djurpark, bada i havet och allt sånt där.
Eds höjdpunkt var då han fick sitta i en riktig polisbil!




Gillar glass.



Elvie 8 veckor ca. Den enda glada bilden. Hon gillar inte hårband.


Elton (läs: pappa) kör skotare.


Badhusparken.


Bilden är från i somras. Elton är alltså inte inblandad i rånet i morse.


Hoppas hoppas hoppas att lilltanten får Mattias vackra ögon!


Har som ambition att försöka få ihop ett blogginlägg i veckan, så ha lite tålamod med mig...

Puss!









Kommentarer
Postat av: Agnes

Men äntligen! Puss på er sötnosar!

2009-09-24 @ 22:11:13
Postat av: Agnes

Förresten. Är du säker på att Elton inte är inblandad? Har han alibi? =)

2009-09-24 @ 22:13:26
Postat av: jossan

Va fina ni är allihop :) Shit, va Elvie växer fort!! Längtar till nästa helg! Puss å kram!

2009-09-24 @ 23:52:21
Postat av: Anna

Se, du hade ju redan lagt in en massa kort oh skrivit ett inlägg när jag träffade dig igår.. Men som sagt, jag är inte här så ofta längre.. Men vad stor lill tjejen blivit. Mörka vackra ögon ser hon ut att ha:)

Postat av: Jenni

Äsch, det är ju helt hopplöst att hitta tid till den här bloggen. Merde! Min "ettinläggiveckanambition" har ju redan gått i stöpet. Flåt.

2009-10-21 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback