3 timmars sammanlagd sömn inatt


på grund av ganska så smärtsamma värkar.
Hann precis upp ur sängen innan den där omtalade slemproppen gav vika. Och som, till min glädje, även denna gång var rosafärgad. Rosa är fint.

Mellan halv tre och sex låg jag och knep ihop benen och höll emot, för jag tänkte att "det vore bra att hinna lämna barnen på dagis innan vi åker in och föder barn".
Men så när Elton kom smygandes och kröp ner hos oss på morgonen klingade allt tvärt av.
Och nu har det varit helt lugnt och stilla i magen hela förmiddagen.

Vad är det för trams?


Har iallafall resonerat med mannen och hans mamma, och nu sätter sig svärmor på bussen och kommer hit för att vara standby i helgen. Känns tryggt.


Så bebisen:

K O O O O O O O M     U U U U U U U U T     N U R Å Å Å Å  !  !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så spännande!!

Du får ta med datorn så du kan blogga från förlossningen ;)



Lycka till!

2009-05-28 @ 17:33:51
Postat av: Linda

Äsch, namnet for visst bort, det var jag som skrev det där sista...

Postat av: Anna

Hoppas hoppas hoppas att det blir av nu!!!!

Lycka till!

kram

2009-05-28 @ 19:12:06
URL: http://valbranna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback