Sådärja.


Då har man jobbat färdigt för i år.




Men det känns ju helt sjukt!
Har fått havandeskapspenningen godkänd, och ska sedan vara mammaledig, så jag beräknar vara tillbaks i arbete 1:a januari 2010.

Och då blir det på världens bästa jobb! För jag fick nämligen tjänsten på Trean!



Vi håller för övrigt på att boar för fullt igen. Har handlat garderober och annan förvaring för snart tiotusen, men vad ska man göra? Vi måste ju rymmas alla fem på 79 kvadrat i några år till.

Tur jag gifte mig med en modig hemmasnickrare med måleritalang.



Kommentarer
Postat av: Lolo

Skönt med lite mammaledighet nu. Nu finns det gott om tid att pyssla hemma med dina pojkar. Även lilla jag har fått baby, fast jag har blivit faster till en liten Jasmine :)



Lycka till med allt å pussa barnen från mig :)



Kram

Postat av: Anna

Men vad kul att du fick jobbet!! Inte helt otippat, vi röstade för dig, hela bunten!! Hoppas du får det lugnt och skönt fram till dagen D.

Kram

2009-04-05 @ 20:45:11
URL: http://valbranna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback