Förkylningar, bihåleinflammationer, magsjukor


och nu kliande utslag över hela kroppen.
Börjar dessutom känna mig snorig igen.

Det här är ju helt galet. Man kan bara inte smittas av allt. Hela tiden.

Ska iväg till läkaren efter lunch.
Samma läkare som har skickat mig på röntgen av bihålorna och skrivit ut två penicellinkurer åt mig.
Samma läkare som fick svaret från neurofys-undersökningen, och som jag har tid hos om två veckor.

Det känns nästan lite pinsamt.


Nåja.


Vi har köpt tapeterna nu.
Det blev den där prästkragen till killarna! Och så snodde vi Helena och Stefans idé, så nu ska vi få ett mer lustfyllt sovrum själva. Aj aj aj vilken snygg tapet!


Kommentarer
Postat av: Lolo

Krya på dig snygging. Pussen

Postat av: Lolo

Jag kan lova dig, att maten jag lagar smakar! Men sen får ju du avgöra om d är gott el inte :) Tråkigt att du missade tårta idag hos Yurika, var supergott o mysigt. Ses snart hoppas jag. Kram

2008-03-09 @ 23:33:57
URL: http://www.insidemyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback