Just ja, killarna har varit på sin första Brännbollsyra





Hoppas dom tar det lika lugnt om femton år.




Äntligen är det sommar!






Jag älskar sommaren.
Jag älskar shorts och t-shirts.
Jag älskar utflykter med festis och mariekex.
Jag älskar att mata änder och bräka åt får.
Jag älskar solbruna och sandsmutsiga barnfötter.
Jag älskar våran lilla altan med pyttelilla gräsmatta där det är morgonsol och nära till grannar.
Jag ä l s k a r sommaren.




Fy fan för vinter och overaller och oplogade gator och snoriga näsor.



Kommentarer
Postat av: Lolo

Det är sannerligen skönt med sommar och finns så mkt skoj att hitta på. Att bara vistas ute i solskenet är gott och väl.



Fina små småttingar

Postat av: Linda

Så fint skrivet, kan inte annat än instämma. Så underbart att det är sommar. Synd den är så kort bara.

2008-06-22 @ 20:54:28
URL: http://lin80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback