Nytt golv!

Jag och Mattias har lekt mattläggare två kvällar i rad.
Vi kom fram till att ingen annan kommer ju att lägga köks- och hallgolvet åt oss, så vi gjorde det själva.
Kruxet är att man får börja när Eddie gått och lagt sig, dvs klockan sju på kvällen, och sen jobba tills det är färdigt.
Blä. Det blev sent igår.
Och ikväll också verkar det som.
Vissa myser och tar det lugnt på helgerna, men vi bråkar med plastmattor och varandra istället.

Det blir helt galet rutigt.





Golvet alltså.



Kommentarer
Postat av: Yurika

Jag vill se kort! Eller så kommer jag på torsdag på en fika innna jobbet? saknar dig vännen!

2007-09-24 @ 22:19:04
Postat av: Agnes

Bilder please! Många pussar! Saknar er!

2007-09-25 @ 15:09:03
Postat av: O L G A

Bra jobbat!! Och de där randiga stövlarna där i bakgrunden tycker jag också mycket om :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback