Det här facebook





Vilket gift!

Skapa genast en profil du med. Det är inte spam som jag trodde dom första tjugo gångerna jag blev inbjuden på mailen...


Nu ska jag bara snabbt lägga upp lite nya bilder innan det är dags att börja laga mat. Matte har tagit killarna till Coop en sväng - han var lite nervös innan eftersom det är hans första egna promenad med båda.
Men jag måste få vila efter en hel måndag själv med dom.

Här är dom iallafall, mina sötisar:

26019-160
Kvällsmys med Alfons Åberg.
Efter att ha sett Laban trettio gånger köpte vi en hel box Alfons.
Lite större urval på det viset.



26019-166
Eddie tar sig upp på bordet för första gången.
Han har precis börjat klättra.
Ja, ni minns ju fläskläppen...



26019-162
Yurika har lärt mig att det heter bandana och inte sjal. Så han inte blir retad för sin otrendiga morsa på dagis.



26019-161
Elton.
Världen finaste.



26019-163
Elton igen.
Finns liksom inte så mycket att skriva. Han gör inte så mycket än.
Sitter och ligger mest.



26019-164
Fast här ligger han ju på mage!
Och dreglar samtidigt.



Nu så. Middag var det.



Kommentarer
Postat av: Yurika

Du kommer säkert att vara världens trendigaste morsa iaf,får hänga lite med dig så jag också blir populär?

2007-09-10 @ 16:22:57
Postat av: Jenni

Hehe, när som helst gumman. Jag ska lära dig alla trick jag kan.

2007-09-10 @ 19:15:31
Postat av: O L G A

På sista profilbilden här är han väldigt lik dej, va? Så han har växt, sötnosen. Han är ju nästan ikapp storebrorsan!
OTROLIGT - du har tagit hand om båda själv i en månad! Du borde få medalj, Jenni!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback