Åkte norrut

för att träffa Mattes familj, kanske några vänner och eventuellt gå på bio eller göra annat mysigt utan barn.

Jo tjena.

Jag vaknade på fredagen med  f r u k t a n s v ä r t  halsont.
Svärmor (som jag - handen på hjärtat - tycker är lite drama queen ibland) ringde vårdcentralen, och jag åkte motvilligt in.

Streptokocker.
Med andra ord: halsfluss. 
Fick penicellin. Och  ä n n u  ondare i halsen. Jag hade inte peakat inne på vårdcentralen tydligen.
Låg däckad hela fredag och lördag. Piggare på söndag, men då var det ju dags att åka hem igen.
Suck.

Men killarna hann ha roligt!
Det gjordes eld och grillades korv och rullades snögubbe!
Och mellan de värsta febertopparna kom jag ut och var med på några kort.
Vad gör man inte för fotoalbumens skull?

image176

image175

image173

image182

image183

image184

Årets första, och kanske läskigaste, snögubbe.




Jag är betydligt bättre idag, men nu har sjukan tagit Elton istället.
Stackars liten.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback