Osponsrad produktplacering

Men jag måste bara lägga in en bild på Eddie och hans favorit-leksak:

26019-112

Kan hålla honom sysselsatt i måååånga värdefulla minuter.
Stort tack till tillverkaren.



Den städar bra också förresten.

..............................................................................................................................

Och nu har det hänt igen.
För tredje gången i mitt liv.
Jag har blivit KÄÄÄÄÄÄR. Passionerat förälskad.
I ett par skor.

Första gången det hände var i andra ring. Jag drabbades av ett par svarta högsulade Doktor Martens, som jag hittade på rea för 500 kronor och använde sommar, vinter, vår och höst i fem år. Gud vad jag älskade dom skorna!

Min andra kärlek var ett par knallröda Fila-gympisar som jag köpte i Uppsala under ett (vilt) Valborgsfirande någon gång under min studenttid. Jag hade egentligen inte alls råd med dom (800 kronor om jag inte minns helt fel), men hade kunnat offra ett lillfinger för dom, och levde urfattig men lycklig resten av den månaden.

Och så. Igår fann jag mina nya älsklingar.

Suck.

Det är så att man vill smälla av.
Dom snyggaste skor jag sett.
Och jääävlar vad bekväma trots graviditetssvullna fötter.

Kostade 1600 kronor.
Harre jisses.
Men de var nedsatta med SJUTTIOFEM PROCENTS RABATT.
För 400 blev dom mina!
Och jag har förnuftigt nog haft dom inlämnade på sulning hos skomakaren (vilket fantastiskt yrke förresten) eftersom den italienska lädersulan inte alls lämpar sig för den här årstiden (snön).

Så tack älskade Mattias för att jag fick köpa min present från dig i förväg!

26019-113

Jag vill aldrig ta av mig dom.

Kommentarer
Postat av: rosvik

vilken charmgosse, en gullnos som redan kan städa, det är inte dåligt, det ska läras i tid.
ÅÅ vilka snygga skor du fått, det är roligt att man kan bli så glad för ett par nya skor, när jag var liten o fick nya skor (för ca 48 år sedan som jag minns)då sov jag med dom, det var en lycka som jag inte glömmer.
Kramar till er och speciellt till Edvard

2007-02-24 @ 10:39:43
Postat av: Jenni

Hehehe, jag VILLE gå och lägga mig med dom.

2007-02-24 @ 16:52:43
Postat av: Yurika

Jisses vilka fina skor!

Postat av: Jenni

Thanks darling =)
Har du bestämt dig för vilka Alvis ska få?

2007-02-25 @ 13:57:28
Postat av: Yurika

DEt blir nog pumaskorna i beige,tänkte lägga en beställning ikväll och lite till mig självklart ;P
I helgen har vi fått en ny ekmatbord som nu har installeras i köket,så fint! ska lägga kort på bloggen så fort jag får tid!

2007-02-25 @ 16:19:18
URL: http://yurika.blogg.se
Postat av: O L G A

Ha! kul att se dammsugar-bilden!

I dag kände jag också i ett ögonblick när vi satt och åt att det inte skulle va så dumt med ytterligare en liten...

Skönt att se att du verkar må så bra!

2007-03-08 @ 23:16:00
URL: http://staffli.blogg.se
Postat av: Jenni

Nej vad roligt!! Kör hårt!! =)

2007-03-09 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback