Trött och less?

Kolla in:

http://fishki.net/comment.php?id=12602

Enjoy the magic.

Kommentarer
Postat av: Lina & William

Hej Jenni, Matte och Lille söta Eddie.

Har oxå skaffat mig en blogg och en hemsida till Lille William. Vet inte om ni redan fått adressen av Gunnel annars är det bara höra av sig.

Oj vad stor er lille har blivit. Går det verkligen så fort?

Har varit ner till Uppsala med Willis och fått veta att det blir operation om två till tre veckor. Ska bli himla skönt att slippa stomin :)

Och du, du hade rätt om förlossningen...Oj vilken smärta...kan gärna vara gravid men måste det göra så förbaskat ont när dom ska ut???

Pussa på Eddie från oss

Kram Lina och William

Postat av: Jenni

Hej på er!
Vad skönt att höra att det har gått så bra för er, vi blev så himla oroliga när Gunnel berättade för oss om färden till Uppsala, och den lilles problem.

William! Vilket vackert namn! Välkommen!

Jo, det går så väldigt fort allting. Och det bästa är att jag faktiskt har börjat glömma hur infernaliskt ont förlossningen gjorde. Efter bara 6 månader. Det mänskliga psyket är fantastiskt..

Ska genast kolla in blogg + hemsida! Sköt om er nu, och hoppas att operationen går bra! Pussa på Wille från oss allihop, kraaam //Jenni

2006-09-30 @ 17:21:53
Postat av: Lillasyster

You very sick woman!!! Men vilken trollerska!

2006-10-02 @ 09:18:11
Postat av: Jenni

Haha! Det var Gunnel som visade! Vilket pervo till svärmor jag har.. love her!

2006-10-02 @ 11:19:48
Postat av: Agnes

Klockan är kvart i fem... på morronen. Jag sitter på jobbet och ska börja ta tag i dagens väsentligheter. Känns kraftigt SÅ DÄR. Fatta... jag gick upp fyra! Vilka fina bilder på Eddie. Han är ju så söt!
Saknar er.
By the way. Nu funkar den nya e-mail adressen. Kram på er!

2006-10-03 @ 04:42:52
Postat av: Jenni

Gumman! Känns det bättre om jag berättar att Matte också kliver upp samma okristliga tid? Du kan ju tänka på det när du snoffsar till dig på morgonen; hur Mattias sitter halvt katatonisk i mörkret vid frukostbordet med müsslitallriken framför sig, iförd raggsockor och skitfula träningsbrallor. Dom har ju skyddsrock på GE så det spelar ju ändå ingen roll vad han tar på sig för kläder, menar han.

Hur går det nu då??? Är mkt nyfiken!

Har jag din nya e-mail? Provade skicka nåt tidigare, men vet inte om det kom fram. Du kan väl maila mig så jag får den?

Love you hun, massor med kramar! //Jenni

2006-10-03 @ 09:32:23
Postat av: Ida

Johoda, ja trivs me att vakta hus i spöregn, hurra! Kan inte ha de så mycke sämre, har ju fått äta choklad fondue och lekt gangsta på Ersboda!
ja ha ju så dåligt me data hemma men kanske händer det att man plitar ner ngt här nån fler gång...

puss på mina favoritmänniskor!

2006-10-08 @ 00:42:48
Postat av: Jenni

BM!
Tack för några underbara pyssel-svull-crusing-kvällar honey, du är så jävla härlig!

Önskar att alla hade en vän som dig.

Kraaaaaaam och puss och mag-gnugg

2006-10-08 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback