Sjuk igen.

Blä. Vad är det med mig?
Har tydligen inget immunförsvar alls.

Det är svårt att vara en bra mamma när man mår så här risigt.
Jag vill liksom bara bädda ner mig i soffan med en kopp tenung (te med honung) och glo på Oprah. Kan till och med tänka mig att se på MacGyver.
Men det vill inte Ed. Han har inte riktigt förstått tjusningen med day-time-tv.

Så jag tar hjälp av killarna Ibu och Metin (kanske en av de bästa reklamerna för tillfället, bara ICA som klår dom) och låtsas vara Lattjolajbans-Jenni. 

Det är alltid underbart när Matte kommer hem, men idag var det extra skönt.
Han tog ut Lillisen en sväng och köpte mat och halstabletter åt mig.

Nu ska vi kolla på film.

Bara lite fler fina bilder först.


26019-81

Världens bästa uppfinning.

26019-80

Världen sötaste pojke.

Kommentarer
Postat av: Yurika

Sjuk igen?!
Krya på dig!

2006-09-22 @ 00:37:11
Postat av: Jenni

Mhm, tack. =)

2006-09-22 @ 11:37:04
Postat av: Lillsysterdyster

Jag e oxå sjuk, ont i halsen, torrslemmiga bihålor och trött. Ont i kroppen. Tyck synd om mig! Men det är skönt att vara hemma.
Jag ska oxå gör tenung.
Ringer imorron.

2006-09-22 @ 20:53:31
Postat av: Jenni

Usch, stackars liten e suuuk. Det ÄR synd om dig! Jag mår skunk. Har fått gulslemmig hosta, och snoret rinner som vatten ur ena näsborren. Ocg har bara vasst toapapper att snyta mig med. Näsan är röd och fnasig och jag låter som Bengt Magnusson. Sov gott nu i egen säng, kramen!

2006-09-22 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback