MAMA

Han kan prata!
Mest en massa jada jada jada, men ibland så klämmer han ur sig något som faktiskt låter som ett riktigt ord.
Och igår sa han "Mamma". Tydligt och klart. Bara sådär.

Men när han gjorde det så tittade han på Sören.

Nåja.

Han är lite sjuk nu. Har en hemsk hosta som väcker honom på nätterna. Och nu har näsan börjat rinna. Två sega rännor ner mot munnen.
Mysigt.

Vi har köpt en Näs-Frida, men han gallskriker när jag försöker använda den, så jag undviker den in i det längsta.

Nu vaknade han visst så jag slänger bara in några nya bilder.
En bra, och en ... mindre bra. Ja, ni fattar själva.

26019-84

26019-91

Hahaha!! Han är såååå sööööt!



Kommentarer
Postat av: farmor

vilken gullnos, jag vill bara krama honom, tur att vi har fått en ordentlig dos kramar efter några dagars besök i umeå, han är så härlig och så otroligt snäll och glad, sänder massor med kramar till er särskilt då till Eddi

2006-10-04 @ 17:20:43
Postat av: Åsa

Underbart söt giraff!!! Och pojke förståss..!!

2006-10-04 @ 21:35:02
Postat av: Anonym

Jo, visst är han helt underbar, men nu är jag jävligt less på hans förkylning. I desperation kokade vi koksaltlösning igår och droppade i hans näsa. Det verkade lösa upp den värsta proppen, men jag undrar om inte allt detta näs-bökande kommer att ge honom skador för livet? Det är ett sånt trauma varje gång. Jättehemskt.

Några andra tips mot nästäppa?

2006-10-05 @ 10:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback