Det blev nån slags halvkort frilla med lugg.

Jag är sådär halvnöjd. Inte riktigt vant mig än.
Tyckte först det såg tantigt ut (ve och fasa), men sen lite halvcoolt (mjaee, kanske) när första chocken lagt sig.
Men som morgonfrilla är den förskräcklig!

Har bestämt mig för att återgå till det korta nästa gång jag klipper mig.

26019-68

Annars?

Tant Agnes har varit här!!
Så fantastiskt jävla kul!! Har inte skrattat så mycket på evigheter.
Men nu känns det ju extra trist när vardagen kommit tillbaks. Suck.
Hoppas hon får det där jobbet på Radio Västerbotten.
För min egen själviska skull.
Miss you loads darling, puss puss puss.

Och så har jag blivit utbjuden på barnvagnspromenad!
Wow.
Av en tjej i föräldragruppen.
Och jag som hade tänkt bjuda ut henne. Men så hann hon först.
Skitkul!
Vi har varit ute två gånger, och det här känns bra. Hon är bra.





Kommentarer
Postat av: Mona

Den "frillan" ser ju bra ut. Har alltid tyckt att du passar bra i kort lugg.
Vilken söt groda ni har lyckats åstadkomma!
Det med Sollefteå lät intressant hör av dej så kanske vi kan ses.

2006-06-28 @ 19:54:27
Postat av: Lojs

Darling, lille eddi är ju jättelik dig!! Den där trumpna minen väcker minnen hos mig - en trumpen jenni som kryper under sängen för att hon är så arg..Vi får se om han ärvt dig i temperament också ,-)Hoppas ni mår fint och att vi ses något i sommar. Ska ni förbi Ösd? Måsta talas på "riktiga sättet" snart! Kram Lojs

2006-06-29 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback