Vilken läsarstorm!

Inte hade jag trott att ett litet klädinköp skulle väcka sånt rabalder...

Men grejjen är att jag har liksom reserverat blåsan för ett trettioårs-kalas den 22 juli och jag vill ju slå värdinnan med häpnad.
Så sorry, inga bilder här i bloggen förrän om några veckor.



SEMESTER.

Och vilken grym start vi har fått!
Annat än ifjol då vi trodde att vi sejfade och tog den senare semesterperioden, men hela skiten regnade bort.

Eddies farbror med fru och barn har varit här och hälsat på. Lilltösen är ett halvår äldre än Ed, och en riktig liten tornado! Vilken energi! Och vilka ögon. Ojojoj vilken heartbreaker.

Hon personifierar det Johnny Depp svarade då han tillfrågades hur det var att vara småbarnsförälder:

"Det är ungefär som att vara sambo med en väldigt liten alkoholist."



Jag hade tänkt sätta in några bilder också, men Matte har dragit ut på cykeltur med kameran, så det får bli nästa gång. 

Annars är det prima liv i ghettot!
Skrutten växer så det knakar, och på måndag ska vi på tremånaderskontroll. Stackars liten ska vaccineras.
Och senare samma dag ska Sören också det.



Kommentarer
Postat av: Helena

hihihi.. va kul då får jag se den.. live! jag är såå glad att ni skall komma på kalas. För er information kommer det att gå en buss ut och hem på natten, (Helena har chartrat) men jag förstå om ni åker bil.
Kram. Vi hörs snart, eller ses den 22:a. Trevlig semester, PS . ta med en varsin filt om kvällen blir kylig i Gruvan.

2006-07-12 @ 20:54:58
Postat av: Charlotte

Kattungar finns nu på bild i bloggen.. som tro det eller ej ÄR uppdaterad. Kram vännen.. saknar er.

2006-07-16 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback