Extreme makeover

Idag är en stor dag.
Eller näe, det räcker inte.

Idag är en historisk dag.

Jag, Jenni, har köpt en klänning.



Jo, låt det sjunka in ordentligt.




En klänning.



Och jag är förbannat snygg i den ska ni veta.

Mycket tack vare att jag har köpt mig ett par nya bröst också.
Dom kostade 149:- på HM. En helt suverän push-up. Min nya bästis.
Men fan vad jag saknar mina gamla boobs!
Dom har liksom halkat ner på nå vis...
Fast jag har inga såna där bröstpumpsvårtor (stora som hallon och blålila) längre, och det är ju skönt.

Jag har även kompletterat outfiten med ett par riktigt vassa högklackade Esprite-skor.
Dom tackar jag Myrornas för.

Så nu vacklar jag runt här i lägenheten, jäkligt uppsnoffsad och läcker.
Hehe! 

Kommentarer
Postat av: Lillasysteryster

Jag vill se, nej jag kräver(!), en bild på klänningen!!!

2006-07-05 @ 19:44:01
Postat av: Åke

Jaha och hur var det med kameran har den slutat funger eller ? jag kan komma över och fota så att alla vi andra får se dig i din nya stil.

Många kramar Åke

2006-07-05 @ 20:41:05
Postat av: Yurika

VART ÄR BILDERNA??!! =9

2006-07-05 @ 21:34:45
Postat av: Charlotte

Vart e BILDEN då.....????

2006-07-06 @ 14:09:30
Postat av: mamma

Mamma vill också se snarast, tänker ni gifta er ????

2006-07-06 @ 15:58:58
Postat av: Lillasysteryster

HAAALLLLLLÅÅÅÅÅÅÅ!!!
Hur många dagar tänkte du vänta med att publicera en bild??? Hmm!?!

2006-07-07 @ 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback