Digitala övningar

26019-9

Jaee, några mästerfotografer är vi inte än...  Men spana in mitt hårsvall! Det ska bli sååå himla låååångt.

Var hos barnmorskan igår och lyssnade på Skruttens hjärtljud. Dom var starka, jämna och fina. Underbart! Det är helt sjukt vad rädd man blir när det är "tyst" lite för länge därinne. I förrgår grät jag hejdlöst av lycka då den lille äntligen svarade på Mattias Hallå-rop med en välriktad spark (håll käften?) mot hans mun.
Det är en salig glädje att vara gravid, men satan så mycket oro också.
Och helt stabil är man väl inte heller. Såg Henkes å Saras son Noa för första gången igår.
Började lipa. Såklart.

Nu ringde mamma. Jag är uppsagd från jobbet som personlig assistent. Jag? Uppsagd? Det är första gången i mitt liv som jag fått sparken. Konstig känsla. Men tydligen blir man det då man inte arbetat på över sex månader.





Kommentarer
Postat av: Charlotten....

Men jenni.... fy vad jag längtar efter dig nuuu... Sitter då på skolan o slöar =)=) Ha det bra o en stor jävla kram till er...

2006-01-17 @ 08:59:35
Postat av: Agnes

Hej!

Tack för chokladen. Jag tryckte i mig hela alltet. KOmmer inte i håg när vi pratade. När var det? Kan ni inte lägga ut en bild på Jennis mage. Jag vill se! NU!

Ta hand om er och pussa Froggy från mig!

2006-01-23 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback