På begäran - en profilbild

Här Agnes!

Magen

Hoddå, kan fortfarande klämma ner mig i mina gamla jeans! Men det går bara att knäppa de nedersta två knapparna. Stor risk för Gällivare/Hiphop stuk på brallorna efter några timmar... 
Bilden är .. hmm .. två dagar gammal tror jag, så det blir vecka 32+2. Är i åttonde kalendermånaden, och nionde graviditetsmånaden.
Om det nu är nån som begriper vad som menas med det.
Allt ska vara färdigt med Grodan nu, hon/han ska bara lägga på sig lite hull, och så dags att vända sig med huvudet neråt. Börjar bli trångt därinne.

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

vad skoooj att det snart e dax..good luck;)

Postat av: Charlotte

Måste bara säga... såååå stor du blivit.. så fiiint. Längtar efter dig, MASSOR. Föresten... snygga jeans =)Puss o Kram

2006-02-16 @ 21:52:25
Postat av: Agnes

Oj vad den är fin! Jag blir lite sotis på dig... kan du äta en massa snask och bakelser utan ont samvete nu?? Saknar er! Kram!

2006-02-22 @ 09:01:30
Postat av: Jenni

Varje tisdag är fettisdag...

2006-02-23 @ 21:13:41
Postat av: Ida

Hej Jenni!

Det är galet att få ett mess om att det kommit en liten till världen när man inte hade en aning om att det var på g. Men han är fin, lite lik Pontus faktiskt. Å apropå honom, är han fortfarande en Musse Pigg-kille?

Kan man bifoga bild här? Har en så himla fin på Irma som Peter tog i höstas. Hon är glad och började gå den 31 mars, på sin 1-årsdag. Var er groda beräknad till 9 april? Det var Irma också nämligen men sen fick de karva i mig för att hon vägrade att vända sig med huvudet neråt. Både det och det faktum att min moderkaka också låg framför gjorde att jag heller inte kände henne nästan någonting när hon låg i magen.

Stor kram till dig och Matte och Grodan, men också till Stina och Agnes och Martin och Malin!

/Ida

2006-04-10 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback