Mysiga killar

26019-100

Söndagarna är dom bästa dagarna.

Och den här söndagen har varit den bästa söndagen på länge.
Eddie gav oss en liten sovmorgon (att han höll oss vakna mellan fyra och fem på natten glömmer man lätt då), och efter frukosten tog vi ett bad alla tre tillsammans.
Sen åkte vi till Flurkan på jullunch.
Syster med sambo bjöd på tomtegröt och nygriljerad skinka.
Mums!
Äntligen lite julstämning i kroppen.

Sen for vi hem och sålde en tvättmaskin för 2000:-
Wow. Det känns som att vinna på lotto!



Nu letar jag efter fler saker att lägga ut på blocket.

Kommentarer
Postat av: O L G A

Fin man, ljuvlig son!
Grattis Jenni till att ha lyckats fånga och njuta fullt ut av en dag!!

Hur kan man få fler av de där goda dagarna? Vad är det egentligen som skiljer dem från dagarna som bara går och går?

Postat av: Rosvikstjejen

Kan bara hålla med ovanstående, otroligt fin man. Han är go som pannkakssmet. (Det bästa som Oskar kunde hitta på) Sonen är helt underbar han med. Kram och god jul till er alla
//Kusin Linda-Mari

2006-12-18 @ 19:14:46
Postat av: Jenni

Hehe, nu vet jag en som blir generad...
Matte har inte så höga tankar om sig själv, men JAG tycker iallafall att han är den finaste i världen.
Mitt hjärta, min vän, mitt allt.

Jag har haft sån tur.

2006-12-18 @ 20:37:55
Postat av: O L G A

Hur har måndag, tisdag, onsdag varit?

2006-12-20 @ 21:38:52
URL: http://staffli.blogg.se
Postat av: Jenni

Hej! Haft en helt okej vecka, lite stressig (JUUUUULEN) men det känns ändå som att läget är under kontroll. Ha en skön jul, kramas mycket!

2006-12-21 @ 08:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback