Han är så söt när han sover...


26019-31

... själv har jag inte fått mig en blund.

Lillprinsen verkar vara inne i nåt slags hetsätningsperiod. Eller så försöker han ta igen de första dagarna utan mat. Hursomhelst så hinner jag inte med nåt annat än att försöka tillgodose hans makalösa aptit. Martin skrattade högt när han kom och hälsade på i förmiddags. Jag såg nog inte så glamorös ut i mina skitiga mjukisbrallor och sunkiga ammningstischa, oduschad och oborstad, med en unge hängande från bröstet.

Ibland är det lätt att hålla sig för skratt.

Men så kan han ju vara så himla söt och snäll emellanåt också. Som här.


26019-32

Och just nu ligger han och vilar lite.
Våra andra killar (kissarna) är mycket nyfikna på den nya familjemedlemmen. Men dom är inte så imponerade av hans läten. Särskilt inte dom som han ger ifrån sig när jag är för långsam med att få fram tuttarna.
Men annars går det bara bra.

med katten

Eddie och Guinness.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men duu... måste bara säga wow... vilken underbart fin bild på Eddie och Guinness. Helt otroligt ju, så underbart fin bild. Ska sluta.. men den var fin. Dem andra bilderna på snyggingen var också jätte fina. =)=) Blir så glad och längtar såå efter er! Kram kram

2006-04-20 @ 21:17:46
Postat av: Helena

Hej älsklingar. -föräldrarna. tänkt! nu är ni föräldrar, kräver lite eftertanke hmm :) vilken sötnos. Önskade att jag fick snusa på honom lite. Grattis, och massor av kramar.

2006-04-22 @ 11:16:48
Postat av: Maria

Hej Jenni! Å stort grattis till er söta lillkille! Vad roligt att se och höra att det är bra med er alla! Blev lite fundersam när man inte hörde nåt på länge efter ditt mail från förlossningen. Cool barnvagn, förresten. Den diggar jag verkligen. Kram // Från Nörd-Mia

2006-04-22 @ 20:24:31
Postat av: Frida

Jag tycker det är grymt med Eddie som du sa i onsdags, det är mycket snyggt namn..:)

2006-05-05 @ 19:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback