Så där ja!

Har fått igång en egen sida! Känns lite märkligt, jag förstår bara hälften än, men det löser sig eftersom. Jag började med den här för att lätt kunna hålla vänner och familj uppdaterade på mitt och Mattes familjebildande (blandannat). När vi väl har köpt oss en digitalkamera tänkte vi lägga in lite bilder och sånt. Bebisen beräknas anlända i april om allt går som det ska! Jag ska bli MAMMA. Det är STORT.

Idag är det måndag och jag är ledig några dagar. Jätteskönt eftersom jag varit så sanslöst trött den här helgen. Sov till halv tolv idag. Men först klev jag upp och sa hejdå till min vän Challe som flyttar upp til Boden ett tag. Jag föll ihop och grät på dörrmattan i hallen. Är lite extra känslig just nu.. och så vansinnigt trött hela tiden.

Var på min första nyktra och rökfria fest i fredags förresten! Jaysus! Vi hade avslutningsfest med jobbet ute i Holmsund. Det var skitkul faktiskt! Vilka underbara människor. Och vilket fint litet hus Lena!

Nu ska jag diska innan min härlis kommer hem från jobbet - det ska ju se ut som att jag har gjort NÅNTING idag, inte bara kollat på film...

Tips: Metallica - Some kind of monster. Tack Filip! Mkt bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback