Tisdag igen

Blä, jag lider fortfarande av sviterna efter gårdagen... Vi var några kollegor som gick ut och åt och drack öl (alkoholfri sådan för mig såklart) på ett favorithak här i stan. Jag kompenserade det lilla öldrickandet med att inta alltför stora mängder mat... Länge sen jag skrattade så mycket! Djäkligt trevlig kväll!
Tack för klänningen Åke!  (Fick en tischa i storlek 4XL för er som inte var där. Ska ju ha nåt att växa i...)

Och jisses vad magen växer! Var ute på stan med Challe och letade mammakläder igår oxå. Fy faan. Man är tydligen hänvisad till Lindex och deras kollektion tantkläder. Kände mig som en påskkärring. Burrr. Det blev bara några basic tröjor från indiska som får funka ihop med Mattes linnen.
Påminn mig att undvika vitt framöver.

Usch vad ensamt det blir när man har haft en massa härliga människor boende hos sig. Plötsligt så är det bara jag och katterna och dammråttorna som lufsar runt i lägenheten. Tråkigt!

Men ikväll blir det bio med Matte å Ida BM. Vi ska se Doom! Coolt.

Boktips: Om du behöver piggas upp i höstmörkret - "Hemma hos Martina" av Martina Haag. Aaahh vad kul!

Och vad roligt att ni skriver kommentarer! Fortsätt med det! Puss å kram på er allihop   /Jenni

PS. Bebben i magen är numer döpt av min vän Agnes. Den lille går under det passande arbetsnamnet:

Grodan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur var det nu hade du fått en symaskin eller !!!!!!

2005-11-09 @ 15:40:09
Postat av: Maria

Det finns ju postorder också tex den där tjocka franska som börjar på la (la re då ) tror jag att det uttalas. ps dom har även väldigt gulliga små kläder oxå

2005-11-09 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback