Är det verkligen snart december?

Jaha, så har det REGNAT i två dagar. Jag som trodde att jag bodde i Norrland.
Inser plötsligt hur gammal jag börjar bli. Kommer på mig själv med att oroa mig över tulpanlökarna som vi satte innan första frosten kom. DET är tantvarning.

Har för övrigt passerat halvvägs-strecket till förlossningen nu! Imorgon bär jag officiellt på ett barn, inte ett foster. Och nu kan det vara fullt ös därinne ibland! Igår var det boxningsmatch tror jag. Mycket konstig känsla. Men härlig!

Igår bakade jag och syster bullar. Min deg jäste inte. Jag förträngde det och bakade ut bullar och längder ändå. Dom såg goda ut. Lite sega kanske.
Fick spotta ut provtuggan och slänga allt.
Malin gav bort hälften av sina till mig. Dom var goda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback